12 Play Golf maakt gebruik van cookies. Wat betekent dit voor jou meer info Deze melding verbergen

Topdrukte bij GolfplazA Amsterdam Golf 2008

Gepubliceerd op: 17-03-2008

Je kon over de koppen lopen. Drie dagen lang rijen dik bij de kassa's. "Dat het een succes zou worden hadden we wel ingecalculeerd maar dat het zo druk zou worden hadden we niet durven hopen", aldus een tevreden Ger Wagemakers (eigenaar Golfplaza).

De 12500 bezoekers waren allemaal razend enthousiast. De beurs was perfect en zeer professioneel georganiseerd. Onze complimenten gaan uit naar Arthur Beerendonk én zijn team van Holland Golf Events die deze beurs "voor golfers door golfers" heeft georganiseerd. Dit jaar was de beurs in de parkhal en was een stuk groter als vorig jaar.

3 dagen lang hebben we met man en macht gewerkt om de 3 stands goed draaiende te houden. Met gemiddeld 30 medewerkers dag konden we de drukte nog nauwelijks aan.

Dit jaar hadden wij 3 stands. In de grootste stand hadden we natuurlijk fantastische beursaanbiedingen. Alle noviteiten waren te zien en men kon in de afslagkooien naar hartelust clubs uitproberen. In de outlet waren vele koopjes te vinden en op het fashionplein was alles te krijgen op het gebied van mode. Een paar keer per dag werd hier een wervelende modeshow's gegeven.

De aanwezige pro's maakten er een waar spektakel van. Joost Hage toonde zijn kunsten en de playing pro's toonden tegen de top van Pitch en Putt spelend Nederland hun klasse door de individuele wedstrijd met overmacht te winnen. Longest en Neary op simulators met fantastisch prijzenpakket , lange putt op simulator voor het goede doel. Op Chip & Putt area waren kaarten voor KLM Open+Ladies Open te winnen. Demonstraties van pro's op KLM Open Chip & Putt area. Er waren optredens van Eric Jansen, tovenaar met lobwedge en golfbal en niet te vergeten de Fun Factory op de Kids Course was super leuk voor kinderen.

Concurrentie??

Blijkbaar had onze "collega" er moeite mee dat wij dit jaar weer zo groots uitpakte.

Jumbo golfwereld ging zelfs zo ver dat ze bij de ingang van de beurs plastic tassen uitdeelden met de tekst: "U ontvangt deze gratis draagtas voor al uw spullen. Zorg ervoor dat u deze tas vandaag opvallend bij u draagt en maak kans op een gratis Ping driver! De winnaar wordt vandaag bekend gemaakt."

Het ergste is nog dat er natuurlijk helemaal geen winnaar zou zijn want Jumbo golfwereld stond helemaal niet op de beurs. Dit is niet alleen misleiding naar de klant maar ook een zeer vreemd optreden. Uiteraard zijn de tassen door de organisatie meteen in beslag genomen. De organisatie van Amsterdam Golf en de RAI keurden deze trieste actie met klem af.

De directie van Golfplaza kon er wel om lachen en zagen het eigenlijk als compliment. Natuurlijk blijft het een vertoning van het laagste niveau. Wij geloven niet dat de eigenaar van Jumbo, Carel van Eerd hiervan op de hoogte was, want dit hadden wij totaal niet van hem verwacht.

Op naar Amsterdam golf 2009! Wij zullen daar zeker bij zijn", aldus Ger Wagemakers Golfplaza.

Bron: Golfnet 

<< ga een pagina terug